תשובות לשאלות נפוצות כשמחליפים מצברים

המאמר הבא מתקשר אליכם במידה ויש כלי תחבורה מכל סוג שהוא. בכל כלי תחבורה חשמלי תמצאו מצבר מסוג כלשהו. מצבר גדול או מצבר קטן אבל לכולם אותו עיקרון הפעולה.

מצבר הוא למעשה ״סוללה״ אשר נותנת למענה לכל המערכות החשמליות של הרכב או האופנוע או כל כלי אחר אשר בבעלותכם ולכן כמו שאתם לא נותנים לסוללה של הפלאפון שלכם להתרוקן עד הסוף כך חשוב שתעשו גם למצבר שלכם.

מדי פעם יש לבדוק את טעינת המצבר, נכון שזה מעיק ולאף אחד אין כוח לעשות את זה אבל זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף , הרבה זמן והרבה מאוד כאבי ראש.

מה קורה לרוב הלקוחות שלנו?

רוב הלקוחות שלנו הם כאלה שפתאום נתקעו עם רכב שלא מניע, כלומר המצבר התרוקן או פשוט הגיע לסוף ימיו. במידה ואם הם היו שמים לב לסימנים המקדימים שאותם נפרט בהמשיך היה אפשר למנוע את אפקט ההפתעה. לא חייב לנהוג עד שהמצבר פשוט מפסיק לעבוד, אפשר להגדיל ראש ולתכנן את האירוע של החלפת המצבר בזמן שנוח לכם.

תהליך החלפת המצבר

תהליך החלפת המצבר הוא פשוט מאוד ולא מצריך הרבה זמן. אנשי הצוות שלנו ישמחו לתת שירות מצברים איכותי ולהתאים את המצבר לרכב שלכם ועל הדרך לבצע עבודה מהירה ומקצועית.

אורך החיים הממוצע של מצבר בשוק הוא כשנתיים ולכן אם הגעתם לפרק זמן זה יש לבדוק את עוצמת הטעינה של המצבר. הטכנאי מחבר מכשיר קטן למצבר ותוך שניות אפשר לדעת את עוצמתו וניתן להעריך בצורה גסה כמה זמן עוד נשאר למצבר לעבוד או שיש להחליפו על המקום.

כעת נעבור לשאלות נפוצות שיש בקרב נהגים שצריכים להחליף מצבר אך לא בטוחים איך לעשות את זה נכון.

איך יודעים איזה מצבר לבחור?

שוק מצברי הרכב רחב מאוד וישנם עשרות סוגי מצברים, הדבר בהחלט עלול לבלבל אותכם בבחירת המצבר לרכב שלכם.

ראשית יש להתאים את המצבר לרכב, לא כל המצברים מתאימים לרכב ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע אשר מכיר את התחום וידע להגיד לכם איזה מצבר הוא המתאים עבורכם.

ניתן למצוא נתונים אודות המצבר שעליו ממליץ היצרן בספר הרכב אך לרוב הלקוחות שלנו אין להם זמן לבצע בדיקה זו והן מעדיפים להתייעץ איתנו ולקבל תשובה מהירה על המקום.

כמה עולה מצבר?

השאלה הזו מורכבת ממספר קטגוריות, ראשית על מצבר מאופיין בתנאי אחריות שונה, מצבר בעל תעודת אחריות ארוכה יותר יהיה מתומחר בחיר גבוה יותר מאשר מצבר בעל אחריות קצרה. אורך החיים הממוצע של מצבר הוא כ-24 חודשים.

חשוב לשמור את הקבלה שאותה מעניק המתקין כי במידה ותצטרכו לממש את תנאי האחריות שתהיה לכם אסמכתא. בנוסף המחיר משתנה בהתאם למותג של המצבר.

אז איך תדעו אם אתם עומדים לעשות עסקה טובה? קודם על תבדקו את המחירים בשוק, בדיקה קצרה על אודות המחירים של המצברים תעשה לכם סדר, חשוב לזכור כאשר משווים את המחירים חשוב ששאר הפרמטרים יהיו זהים כלומר אותו הספק ואותה תעודת האחריות כך תדעו לבצע סקר שוק מיטבי ותבטיחו לעצמכם את עסקה משתלמת.

מה עוד צריך לדעת כשקונים מצבר?

תשאלו את עצמכם רגע אם אתם צריכים מצבר חדש או יד שניה.

במידה ואתם רוצים שקט וראש שקט לתקופה ארוכה יותר, אנו נמליץ לכם לרכוש מצבר חדש עם תנאי אחריות מורחבים אך אם אתם מעוניינים לחסוך יתכן שתרצו להתקין מצבר יד שניה.

לפני שקונים מצבר יד שניה יש לבדוק את המקום ממנו אתם רוכשים את המצבר היד השניה.

חשוב לקנות מצבר מסוג זה ממקור אמין ושאם תיהיה בעיה יהיה לכם למי לפנות. בנוסף ראשר קונים מצברים חדשים או ישנים יש לבדוק את המצבר מבחינה חיצונית כדי לוודא שהמצבר נמצא במצב טוב במידה והוא חדש הוא צריך להגיע עם אריזה ויש לבדוק את תאריך הייצור של אותו המצבר.

תאריך הייצור מטבע על החלק העליון של המצבר ויש לשים לב לנתון זה. ככל שתאריך הייצור יהיה קרוב יותר למועד ההתקנה כך טוב יותר ומשמעות הדבר שהמצבר לא המתין זמן ממושך אצל הספק עד להתקנתו.

לסיכום

אנו מתמחים בהחלפת מצברים בכל אזור המרכז, תוך זמן קצר נגיע לכל מקום שתגידו לנו ונדאג להתאים עבורכם מצבר חדש ולהגיע תוך 30 דקות עד אליכם. כל אנשי השירות שלנו על קטנועים וכך אנחנו מבטיחים שאנחנו הכי מהירים בהגעה ללקוחות שלנו. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מהיר ומקצועי ללא תשלום בכל שאלה בתחום המצברים. זמינים 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע, הנה המספר הישיר אל אנשי הצוות שלנו 052-9170010

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות