טויוטה קורולה החדשה – אגדה נצחית

טויוטה קורולה היא מכונית שלא צריכה היכרות. היא קיימת מאז 1966 ומאז היא אחת המכוניות הפופולריות ביותר על פני כדור הארץ. הגרסה האחרונה, טויוטה קורולה 2022, ממשיכה את המסורת הזו עם שורה שלמה של תכונות חדשות ושיפורים.

פלטפורמה חדשה לקורולה

אחד השינויים הבולטים בקורולה 2022 הוא פלטפורמה חדשה. המכונית יושבת כעת על Toyota New Global Architecture (TNGA), אשר עומדת בבסיס מספר דגמים אחרים של טויוטה, כולל הפריוס והקאמרי. פלטפורמה חדשה זו מביאה למספר יתרונות, כולל טיפול משופר, דינמיקה ועידון התנהגות הרכב.

גם החלק החיצוני של המכונית זכה למהפך משמעותי, עם מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר. החלק הקדמי בולט במיוחד, עם גריל גדול ופנסים חדים.

עיצוב פנימי ומנועים

גם פנים המכונית זכה לשיפוץ משמעותי, עם לוח מחוונים ומערכת מידע חדשה לגמרי. המושבים עוצבו מחדש לנוחות רבה יותר, ויש הרבה מקום מאחור לנוסעים.

הטויוטה קורולה מונעת על ידי מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר, המפיק הספק של 103 קילוואט ומומנט של 173 ננומטר. אלו משולבים עם תיבת הילוכים אוטומטית CVT, והיא מציעה צריכת דלק של 6.6 ליטר/100 ק"מ.

למי הטויוטה קורולה החדשה מתאימה?

הקורולה החדשה, וגם הישנה, זה לא משנה, הדגם הזה בכללי, הוא כל כך ורסטילי והוא מתאים לחלקים שונים באוכלוסיה. זה יכול להיות משפחות, צעירים וגם אנשי עסקים שמחפשים רכב איכותי, אמין, מהיר, ופשוט טוב. למעשה, הטויוטה כל כך ורסטיליתי וזה מה שהופך אותה לפופולארית ונמכרת במיוחד ברחבי העולם. בנוסף, הטכנולוגיות והבטיחות של חברת טויוטה הם ברמות הגבוהות ביותר, וזה גם פותח אותם לשווקים רחבים, של אנשים שמחפשים לא סתם רכב, אלא רכב אמין ו

לסיכום

טויוטה קורולה היא אגדה אמיתית בעולם הרכב, ונראה שהגרסה האחרונה ממשיכה את המסורת הזו. זו מכונית שמציעה את כל מה שאפשר לרצות ממכונית סדאן קומפקטית ועוד. אם אתם מחפשים לקנות מכונית חדשה, טויוטה קורולה בהחלט צריכה להיות ברשימה שלכם.

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות