רנו מאסטר – מסחרית נהדרת ונצחית

רנו מאסטר הוא רכב מסחרי נהדר עבור מגוון עסקים – גדולים קטנים וגם בינוניים. מדובר על רכב מסחרי מרווח, עם הרבה מקום לאחסון או הובלת סחורות. הוא גם נוח וקל לנהיגה, מה שהופך אותו לאופציה טובה לנסיעות ארוכות וגם לנסיעה עירונית שדורשת פניות נוחות בתוך העיר וגם חניות.

מדובר על רכב מסחרי שהוא גם אמין מאוד, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהוא יעשה את העבודה עבורכם לא משנה מה תזרקו עליו. בסך הכל, רנו מאסטר הוא בחירה מצוינת עבור כל עסק שזקוק לרכב מסחרי אמין ומרווח.

מה חדש ברנו מאסטר 2022?

רנו מאסטר לשנת 2022 מגיע עם כמה תכונות חדשות שנועדו להפוך את חווית הנהיגה שלכם למהנה יותר וגם הרבה הרבה יותר טובה ומקצועית.

אחד השינויים הבולטים הוא הוספת שורת ישיבה שלישית, המספקת מקום נוסף לנוסעים או למטען, כך שאם עד עכשיו היה חסר לכם מקום לנוסעים, ברנו פתרו את הבעיה הזו.

רנו מאסטר 2022 מגיע גם עם עזרי נהג מעודכנים, כגון התרעה על סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. תכונות חדשות אלו נועדו לשפר את הבטיחות והנוחות על הכביש.

בנוסף, רנו מאסטר 2022 מגיע עם מערכת מידע בידור חדשה הכוללת תצוגת מסך מגע תוססת בגודל 8 אינץ'. מערכת זו מספקת גישה למגוון אפליקציות ופונקציות, מה שמקל מתמיד להישאר מחובר תוך כדי תנועה. בסך הכל, רנו מאסטר 2022 הוא רכב משופר היטב המציע חווית נהיגה נהדרת.

המתחרים העיקריים של רנו מאסטר ומה היתרונות שלו מול המתחרים?

בישראל יש לא מעט רכבים מסחריים פופולאריים, שאת כולם ניתן לקנות גם במסלולי מימון, של רכבים במימון מלא

המתחרים העיקריים של הרנו מאסטר הם מרצדס ספרינטר, פיאט דוקאטו ופורד טרנזיט.

כל שלושת הרכבים המסחריים מציעים מגוון דומה של תכונות ואפשרויות, מה שהופך את כולם לאפשרויות טובות עבור עסקים שמחפשים סוס עבודה אמין.

עם זאת, לרנו מאסטר יש כמה יתרונות מרכזיים על פני יריביו. קודם כל, הוא מגיע עם אפשרות למערכת הנעה אופציונלית לארבעה גלגלים, שיכולה לעזור מאוד בנהיגה בתנאי מזג אוויר קשים ובדרכים שמקשים עליכם.

רנו מאסטר מציע גם אפשרות לבסיס גלגלים מעט ארוך יותר, מה שנותן לו יותר מקום למטען.

לבסוף, המאסטר מגיעה עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית כסטנדרט, בעוד שהאחרות מסתפקות בידניות עם חמישה הילוכים.

בסך הכל, הרנו מאסטר הוא מתחרה חזק בשוק הטנדרים וצריך לשקול אותו על ידי כל עסק שמחפש סוס עבודה אמין ובעל יכולת, אז אם אתם מחפשים רכב חדש מסחרי הוא יכול להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות