פנסים – איזה פנסים קיימים בשוק ואיך תבחרו אחד?

אנשים רבים עדיין מחפשים אחרי פתרונות תאורה ניידים, למרות שהיום יש פנס כמעט בכל סמארטפון, יש הבדלים ענקיים בין מה שפנס מקצועי יכול לספק לכם לבין הפנס של הסמארטפון, אחרי הכל, הטכנולוגיה שלא מפסיקה להתפתח, והגאדג'טים שמופיעים משנה לשנה, לא פוסחים גם על שוק הפנסים והיום ניתן למצוא פנסים ברמות טקטיות מאוד גבוהות בשוק לכל מיני מטרות. אבל עם כל כך הרבה פנסים שונים לבחירה, איך אתם יכולים לדעת איזה מהם מתאים לכם?

הנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת קניות בפנס

מטרה: בשביל מה אתם צריכים את הפנס? האם תשתמשו בו לקמפינג, למקרי חירום או לשימוש ביתי כללי? פנסים שונים מיועדים למטרות שונות ולכן חשוב לבחור פנס שמתאים לצרכים שלכם.

תכונות: איזה סוג של תכונות אתה רוצה בפנס? חלק מהפנסים מגיעים עם מכשירי רדיו מובנים או יציאות טעינת USB. לאחרים יש הגדרות אור שונות (כמו strobe או SOS) שיכולות להיות שימושיות במקרה חירום. שקלו אילו תכונות חשובות לכם לפני ביצוע רכישה.

חיי סוללה: כמה זמן אתם צריכים שהפנס יחזיק מעמד? לפנסים מסוימים יש חיי סוללה ארוכים יותר מאחרים, לכן חשוב לבחור באחד שיענה על צרכי הסוללה שלכם, אתם לא רוצים לצאת לטיול ארוך ושהפנס שלכם יפסיק לעבוד אחרי כמה שעות בודדות. אם תשתמשו בפנס באופן קבוע, חשוב גם לשקול כמה קל להחליף את הסוללות.

מחיר: כמובן, המחיר הוא תמיד שיקול בעת ביצוע כל כישה. אבל חשוב במיוחד לחשוב על קניות בפנס, שכן יכול להיות טווח גדול במחירים. חשוב למצוא פנס שמתאים לתקציב שלכם תוך שהוא מספק את התכונות ואת חיי הסוללה הדרושים לכם.

היתרון של טכנולוגיית לד בפנסים

אחד היתרונות הגדולים ביותר של טכנולוגיית LED הוא היותה חסכונית באנרגיה הרבה יותר מנורות פנס מסורתיות. המשמעות היא שהפנס שלכם יחזיק מעמד זמן רב יותר על סט סוללות, ולא תצטרכו להחליף אותם לעתים קרובות כל כך. פנסי LED גם נוטים להיות עמידים יותר מאשר עמיתיהם המסורתיים, כך שלא תצטרכו לדאוג שהם יישברו באותה קלות.

אם אתם מחפשים פנס שיחזיק לכם זמן רב וחסכוני יותר באנרגיה, אז פנס לד היא הדרך ללכת. אתם תשמחו שעשיתם את המעבר כשתראו כמה זמן הפנס שלכם מחזיק מעמד, וכמובן את עצמת התאורה המרשימה של פנסי לד.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות