גביית חובות עם עורך דין גבייה

לגבות כסף שחייבים לכם אינו דבר פשוט. לפני שתנקטו בהליכים משפטיים אתם נתונים אחר ורק לרצונו הטוב של החייב, וגם אם תפנו לערכאות משפטיות, התהליך יכול להראות מסובך ומורכב לאדם מן השורה. וככל שתתעכבו עם גביית החוב, הסיכוי להחזרת הכסף הולך ופוחת משמעותית. במידה ותשתמשו ב- עורך דין גבייה, לעומת זאת, הסיכויים שתקבלו את הכסף שמגיע לכם עולים, והזמן שנדרש לכך יורד.

אל תתמהמהו

במידה ואתם מתמודדים עם חייב שאינו מגיב לדרישותיכם לתשלום חוב ומתחמק ממכם בדרכים שונות, שימוש בעורך דין הוא הדבר הטוב ביותר בשבילכם. כמו כן, אם ישנם סימנים מחשידים שגורמים לכם להטיל ספק ביכולותו של ספק או חייב לעמוד בהתחייבויות שלו כלפיכם, עליכם להשתמש בעורך דין מוקדם ככל האפשר על מנת להבטיח שתקבלו את הכסף שמגיע לכם.

מדוע כדאי להשתמש בעורך דין גבייה

אנשים נרתעים משימוש ב- עורך דין גביית חובות מתוך תפיסה שמדובר בצעד אגרסיבי, אך זה אינו יכול להיות רחוק יותר מן האמת. למעשה, שימוש בעורך דין לצורך גביית חוב מבטיח שהתהליך יתנהל בצורה מכובדת, זכויותיכם יישמרו, ובעיקר – שהכסף שחייבים לכם יוחזר לכם.

עורך דין גבייה
עורך דין גבייה

ישנם חובות מסוגים שונים וישנם דרכים שונות לגביית חובות בחוק, בין אם זה גבייה טלפונית, תביעה אזרחית, או גביית חובות בהוצאה לפועל. על המבקש לגבות חוב לדעת באיזה צורה עליו לגבות את החוב, ובמקרה משפטי, באיזו צורת פנייה הוא צריך להשתמש, ומה האמצעים שעומדים לרשותו על פי החוק. מרבית האזרחים מן השורה אינם יודעים מה הם האמצעים שעומדים לרשותם, ובאיזו דרך עליהם לגבות את החוב, מה שיכול להביא לסחבת, למצבים שונים בהם החייב יכול לנסות להתחמק מתשלום החוב.

עו"ד גבייה – לחסוך כסף וזמן

עורך דין גבייה שבקיא בפרטים ובצורת ההתנהלות הנכונה יעשה את העבודה למענכם ביעילות מקסימלית ויחסוך לכם כאב ראש מיותר, ולמעשה – כסף. הסיכוי שתקבלו את הכסף שמגיע לכם, שהרווחתם ביושר, אך לא נמצא בידיכם- משתפר מיידית אם עורך דין גבייה מעורב בעניין, מה גם שחייבים רבים מ"מתעוררים" בצורה מידית כאשר עורכי דין גבייה מעורבים, מה שמביא לא מעט פעמים לסידור הסוגיה בצורה המהירה ביותר והפשוטה ביותר, בלי הצורך להתעכב בערכאות משפטיות שונות שעלולות לקחת שנים.

מעורבות עורך דין גבייה גם יכולה להביא לכך שהחייב ייאלץ לשלם קנסות ופיצוי על אי תשלום החוב בזמנו.
בתהליך גביית החוב חשוב ביותר להשתמש אך ורק בעורכי דין המוסמכים לדבר ומומחים בו, גורמים שונים, מחוסרי הסמכה וניסיון, עלולים אך ורק לסבך אתכם יותר, ואת כספכם.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות