מחירי שמיכות

מחירי שמיכות

השמיכה שלנו היא אחד המוצרים היותר מזוהים איתנו. יש מי שכל כך קשורים לשמיכות שלהם עד שהם ממציאים להם שמות חיבה כמו "שמיכי", והשמיכה הופכת לסימן ההיכר שלהם. השמיכה שומרת על חום הגוף שלנו ודואגת שיהיה לנו נעים בכל אחת מעונות השנה. עבור מי שמחפש להתחדש בשמיכה או שמיכות חדשות, הכנו את המאמר שיעזור לכם להבין סדר של גודל של מחירי שמיכות לתנוק, ונבין לפי מה הם נקבעים.

"אין על השמיכה שלי"

כל אחד אוהב את השמיכה שלו וחולם לחזור אליה בסוף כל יום, ולפעמים גם באמצע היום לשנת צהריים טובה ומטעינה. אם השמיכה לא תהיה רכה, מפנקת ונעימה – כל חווית השינה שלנו עלולה להיפגם ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו עייפים אחרי שינה לא איכותית.

כדי להתאהב בשמיכה שלכם ולעורר את הרצון לחזור אליה בכל רגע נתון, בואו נתחיל להבין מהם מחירי שמיכות ממוצעים בשוק ונבחר ביחד את השמיכה המושלמת בשבילכם.

איזו שמיכה הכי מתאימה לי?

שמיכה אפשר וכדאי לבחור לא רק על פי מחירי שמיכות, אלא גם לפי שיקולים של שמיכת חורף או שמיכת קיץ, שמיכה בעובי שמתאים לכם, שמיכה מחומרים שמתאימים לכם ועוד. כדאי לדעת שקיימים המון סוגי שמיכות, ולפני שאתם קונים את השמיכה כדאי לבדוק את כל הסוגים ולעשות השוואה בין לפחות שתיים או שלוש חנויות שמוכרות שמיכות.

מחירי שמיכות

אז כדי להתחיל לדבר על מחירי שמיכות בואו ונתחיל להסתכל על סוגי שמיכות. כשמדברים על שמיכות פוך, למשל, המחירים נעים בין 200 ש"ח לבין 800 ש"ח. במה זה תלוי? ובכן, השמיכות הזולות יותר הן בדרך כלל יהיו שמיכות פוך סינטטי, שמיכת פוך קייצית תעלה כ-300 ש"ח, ואילו שמיכות פוך במחירים הגבוהים יותר הן שמיכות פוך טבעי בגדלים גדולים ומפנקים.

שמיכות פלנל

בכל מה שקשור בנושא מחירי שמיכות פלנל מדובר על מחירים קצת אחרים. שמיכות פלנל יכולות להגיע למחירים של בין 120 ש"ח ל-160 ש"ח, כאשר השמיכה עצמה תהיה אותה השמיכה, והבדלי המחירים הם רק מפאת גודל השמיכה – הקטנה יותר תהיה זולה יותר, ואילו הגדולה יותר תהיה יקרה יותר.

כרבוליות – הכי כיף על הספה בסלון

כשמדברים על מחירי שמיכות, בכל הקשור לכרבוליות נעימות המחירים יעמדו בדרך כלל על טווח של בין 40 ל-50 ש"ח. השמיכות, איתן כיף להתכרבל בעל הספה, עשויות מפליז, רכות ונעימות.

איפה קונים שמיכות?

שמיכות מכל הסוגים ניתן למצוא במגוון חנויות, כשביניהן גם חברת HEAVEN. חברת HEAVEN היא חברה למוצרי טקסטיל כולל שמיכות, מצעים כריות, כיסויים, שטיחים ועוד, ואצלה תוכלו למצוא את המוצר המושלם עבורכם ובמחירים נוחים. אז לפני שרוחות קרות יסערו בחוץ – הצטיידו בשמיכה המושלמת והבטיחו לעצמכם חורף חם ונעים עם חברת HEAVEN למידע נוסף.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות