מימון לרכב – כל מה שאתם חייבים לדעת

מרגישים שהגיע הזמן להתחדש ברכב חדש או רכב יד שניה, מימון רכב הוא נושא נפוץ ומתפתח מאוד בארץ ובעולם, נוכח ריבוי האוכלוסייה והמציאות הטכנולוגית שאנו חיים בה אחזקת כלי רכב הוא דבר הכרחי.

היום יותר מתמיד, די פשוט וקל לקבל הלוואה למימון רכב שרציתם בפריסת תשלומים נוחה ומתחשבת. קניית רכב היא החלטה משמעותית חשובה וארוכת טווח לכן מחובתכם לבצע את מלאכת הבדיקה המקיפה בצורה היעילה ביותר בהתחשב בכל האופציות על השולחן לביצוע הרכישה המתאימה עבורכם.

מחפשים הלוואה לקניית רכב חדש?

מימון לרכב חדש מעניקה לך אפשרות להנות מכל חוויות הבחירה מהתחלה ועד הסוף, מבלי להתפשר על שום פרט. לבחור את מותג הרכב, הדגם, הצבע, מפרט הטכני, ורמת האבזור. בהחלט תחושות סיפוק מלאה ונחת שמגיע עם מספר קילומטרים אפסי נטול תקלות, מחכה ונרגש להתחיל בנסיעה איתך.

מימון לרכב יד שניה מעניקה לבוחרים בה אופציה רחבה לבחירת רכב ומחירים אטרקטיבים, מפני שמסחר הרכבים ביד שניה גדול בהיקפו ניתן למצוא בקלות מכוניות יד שניה חדשות יחסית.
הלוואה לרכישת רכב יד שניה מותאמת לאנשים שרוצים להימנע מירידת ערך משמעותית תכונה שמאפיינת כלי רכב חדשים.

לכל אחת מהאופציות היתרונות משל עצמה, בסופו של דבר החלטה נשארת בידי הקונה שיודע הכי טוב.

בוא נעבור שלב אחד קדימה, החלטתם, הגעתם למסקנה סופית מה עכשיו?

רגע לפני לקיחת הלוואה למימון הרכב החדש,עליכם לוודא שאתם מבינים את תנאי העסקה ותנאי ההחזר. לפני קבלת הלוואה המתבקשת, בדקו טוב כמה כסף תצטרכו להשקיע בעסקה כזו, מה גובה ההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו מבלי להכביד על עצמכם. מהי תקופת ההחזר המתאימה לכם, ובדקו בעצם שיתר תנאי העסקה אכן מתקבלים אצלכם באור חיובי.

מימון רכב

כלי רכב יכול להיות עניין די יקר, הסכומים יכולים להיות גבוהים ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות רכב חדש מהון העצמי שלו.
זו המציאות, ברוב העסקאות בעולם מימון הרכב הקליינט משלם סכום כסף מראש במזומן ואת היתרה הוא בוחר לפרוס בתשלומים לפי המסלול המתאים עבורו.


ברוב העסקאות הקונה בוחר באחת מהאופציות הבאות:

מימון חוץ בנקאי, הלוואה מהבנק, מימון מהיבואן, חברת ליסינג. שכל כך הרבה אפשרויות מימון מונחות על הכף אין פלא שאף אחד לא ממהר לשלם במזומן עבור הרכב.למעשה קבלת מימון רכב אינה פרוצדורה מסובכת אלא תהליך פשוט ויעיל.


בדומה להלוואת אחרות שנוגעות בחיי היום יום שלנו, את התזרימים לרכישת הרכב מקבל הקונה מאחד הגופים שיבחר לנכון, אותו גוף מממן לו הלוואה לאוטו בתמורה להחזר הלוואה לפי התנאים.

מימון רכב ע"י הלוואה חוץ בנקאי

היתרון הגדול ביותר בלקיחת הלוואה ע"י מימון חוץ בנקאי, אינה מכבידה על הקונה, אלא להפך נותנת הרגשה משחררת, בידיעה שחשבון הבנק שלך מחוץ לתמונה. בזמן הלוואה ממוסד פיננסי כזה או אחר אין שום השפעה על מסגרת חשבון הבנק של הלקוח. אינה מעמיסה עליו ואינה זקוקה לו. דבר המקל על הלקוח ומונע ממנו לחץ מיותר. קניית כלי רכב ע"י הלוואה חוץ בנקאי מזרזת את תהליכי הבקשה והאישור.


התחלת וסיום תהליך מימון הרכב במוסדות פיננסים יעיל ולא מצריך מילוי טפסים מיותרים וקריאת אקסטרה ניירת לשווא, קבלת אישור הלוואה מהיר בהרבה בהשוואה למוסדות בנקאיים.
ניתן לקבל הלוואה למימון רכב על סך 200,000שח בהחזר גמיש ותשלומים חודשים קטנים יחסית בריבית הוגנת וטובה יותר מריבית הבנק.


חברות מימון חוץ בנקאי, לא מגבילה את הקונה בסוג רכב חדש יד ראשונה לבין רכב יד שניה ואף מציעה הסדרים עם היבואנים וסוכנויות ליסינג עצמיות.
מחצית מחברות המימון, מאפשרות לקבל מימון לרכב יד שניה עד 200,000 ש"ח או עד 100% משווי הרכב המתבקש במסלול הלוואה נוח, בתנאים מעולים.

מימון רכב ע"י חברת ליסינג

חברות הליסינג מציעות מספר מסלולים מימון לרכב פרטי. הלוואה בחברת ליסינג לרכב פרטי מתבצעת בשלושה חלקים:

  • תשלום מקדמה בשיעור ממוצע של כשליש מערך המכונית
  • יתרת הסכום בפריסה לתשלומים חודשיים מתאימים
  • בסיום התקופה השלמת יתרת התשלום או החלפה לרכב אחר.

החיסרון היחיד במימון רכב ע"י חברת ליסינג הוא שהרכב המיועד ירשם במסמכים כ"יד שניה מחברת ליסינג" רישום אשר יוריד את ערכו של הרכב.

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות