פוליש לרצפה – להפוך את הרצפה הישנה לנקייה ומנצנצת

לפעמים הרצפה כל כך מלוכלכת שאנחנו חושבים לעצמנו, אין סיכוי שאפשר לנקות את הדבר הזה. מתי אנחנו נפגשים עם סיטואציות כאלו? בלא מעט מקרים – כשאנו עוברים לגור בדירה ישנה ויש צורך בניקיון דירה לפני מעבר (אופייני מאוד לאזורי דרום תל אביב ושיכונים באזור גוש דן) וכשאנחנו משפצים ורצפת הדירה מתלכלכת מהטיח, הצבע וחומרי שיפוץ אחרים. לפעמים, גם סתם ככה, יכול מאוד להיות שהרצפה צריכה ניקוי עמוק וטוב, לניקוי הזה קוראים פוליש לרצפה.

איך עובד התהליך בפוליש לרצפה?

פוליש מקצועי לרצפה הוא תהליך שבו בעזרת חומרי ניקוי מקצועיים ועבודה מקצועית של קרצוף, הברקה וחידוש, מקבלים רצפה שנראית חדשה לגמרי. גם אם אתם חושבים שאתם יכולים לנקות בעצמכם, אין תחליף לפוליש לרצפה על ידי חברת ניקיון מקצועית שעובדת עם חומרי ניקוי ומכשירים ייעודיים שישיגו תוצאות שפשוט לא ניתן להשיג לבד.

לדוגמא, חברת פוליש מקצועית תשתמש במכונה מיוחדת שעלותה גבוהה מאוד ולכן רק חברות ניקיון שאלו תחומן מרשות לעצמן אותה. המכונה הזו היא בעלת חלק תחתון מסתובב שאליו מחובר סקוטש ברייט תעשייתי חזק במיוחד.

על ידי סיבוב הסקוטש ברייט בעצמה חזקה מתבצעת הורדה עדינה אך אסרטיבית של השכבה הישנה של המרצפות ומתגלה השכבה התחתונה שהיא למעשה נותנת את המראה החדש, בתוספת שעווה שהמכונה מורחת על מנת לתת למרצפות מראה מבריק יותר וגם על מנת לשמור על המרצפות מנזקים.

סוגי טכניקות להברקת הרצפה

לאחר קרצוף הרצפה, משתמשות חברות הניקיון בכמה טכניקות על מנת להפוך את המרצפות שלכם לחדשות כביום היווצרותן. מכל הטכניקות ישנן שלושה פופולריות, שכנראה יציעו לכם בעלי המקצוע השונים.

  • הראשונה היא פוליש ווקס, שכאן בעל המקצוע ימרח שעווה חמה על המרצפות. היתרון של שיטה זו היא המחיר הזול וההליך הפשוט, החסרונות הם ששיטה זו הופכת את המרצפות למחליקות מאוד בהתחלה, לכן יש לקחת בחשבון אם ישנם אנשים מבוגרים בסביבת הבית
  • השיטה השניה היא פוליש אקרילי. שיטה זו היא ה- Heavy Duty מכל השיטות והיא מיועדת בעיקר למוסדות גדולים, פחות משתמשים בה בבתים פרטיים ודירות.
    שיטה זו מעולה לניקיון למוסדות בהם עוברים אנשים רבים מדי יום, מכיוון שהיא משאירה שכבה אקרילית על הרצפה שמונעת סימני גרירה והליכה מרובים.
  • השיטה השלישית היא פוליש קריסטלי. שיטה זו היא האיכותית ביותר, אך המחיר בהתאם. הפוליש הקריסטלי מבוסס על מגנזיום והתוצאות הן הגנה וברק ברמה גבוהה מאוד.

לפני בחירה של כל אחת משיטות אלו, צריך לבדוק אם הן מתאימות למרצפות ביתכם, מכיוון שיש שיטות שלא ניתן להשתמש בהן על משטחים מסוימים.

הרצפה כל כך מבריקה או שזו בכלל מראה ? זה פוליש לרצפה!

כאמור, פוליש לרצפה יכול להפוך את הרצפה הישנה שלכם למרשימה ומבריקה. למרות שניתן לבצע את התהליך גם לבד, לא תקבלו את אותן תוצאות שתתן לכם חברת ניקיון מקצועית, לכן כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולהתרשם מהמחירים והכדאיות, לפני שאתם מתחילים את התהליך.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות