מכינה לאנגלית טכנית

עולם ההייטק הוא עולם עצום, עולם שרק הולך ומתפתח כל הזמן. יש רבים שמחליטים להיכנס אליו, בדרך כלל כביגל צעיר אך יש גם כאלו שעושים שינוי כשהם כבר עמוק בתוך קריירה אחרת, הן בשל העניין הרב בתחום, הן בשל האפשרויות הרבות והן בגלל המשכורות המכובדות. אבל בשביל להיות חלק מעולם ההייטק הלא הוא עולם הטכנולוגיה הגבוהה, צריך אנגלית טובה, אנגלית טכנית שמאפשרת לקרוא ולכתוב כל מה שצריך בתחום. מי שמתכנן להיכנס לעולם ההייטק, טוב יעשה אם יעשה מכינה לאנגלית טכנית.

הבנת חומרים מקצועיים

עבודה בהייטק ובטכנולוגיה בכלל כרוכה בלא מעט חומרים מקצועיים שנחשפים אליהם. אלו חומרים שצריך לקרוא ולהבין וצריך בשבילם אנגלית טכנית ברמה גבוהה. אלו יכולים להיות מפרטים טכניים או כל דבר אחר, ומכינה כזו יכולה לעשות את העבודה מצוין.

עבודה מול גורמים בחו"ל

עוד סיבה חשובה לעשות מכינה לאנגלית טכנית היא עבודה מול גורמים בחו"ל. עולם ההייטק הוא עולם גלובאלי. יש חברות שיש להן נציגויות בחו"ל, יש כאלו שהלקוחות שלהם נמצאים בכלל מעבר לים, יש קולגות, ספקים, משקיעים ומי לא… השפה השלטת היום בעולם היא האנגלית וגם אם מי שבצד השני לא דובר אנגלית מלידה, גם הוא ככל הנראה יידע את השפה ברמה טכנית. בעבודה מול גורמים שונים בחו"ל חייבים לדעת אנגלית מעולה.

מה לומדים במכינה?

מכינה לאנגלית טכנית לא רק מלמדת אנגלית אלא מלמדת בהתאם לדרישות הטכניות הקיימות מבחינת שפה. בלימודים כאלו התלמיד מפתח יכולת עצמאית לכתיבה בעולם ההייטק, הוא משפר את מיומנות הקריאה הטכנית שלו באנגלית, הוא לומד איך להבין מפרטים ומונחים מקובלים בעולם ההייטק, והוא לומד מונחים מהספרות המקצועית בתחום. מכינה לאנגלית טכנית לא דומה בשום דרך ללימודי אנגלית כלליים. היא לגמרי ממוקדת מטרה והיא מאפשרת להיכנס ברגל ימין לתחום.

כמה דברים שחשוב לברר…

בבואכם לברר לגבי מכינה כזו, חשוב שתוודאו כמה דברים. ראשית, שהמורים במכינה לא רק יודעים אנגלית אלא גם מגיעים מעולם ההייטק וטכנולוגיה. שיש להם איזו שהיא נגיעה לתחום ושהם חיים אותו. בנוסף, כדאי לבדוק מהו הניסיון שיש למכינה בתחום האנגלית הטכנית. עד כמה היא מעודכנת בחידושים ובשינויים בעולם ההייטק ועד כמה היא יועדת להתאים את עצמה. חשוב כמובן גם לקבל המלצות ואם יש לכם כאלו מחברים, מכרים או בני משפחה, מה טוב. אתם חייבים להתייחס בשיא הרצינות לנושא מכיוון שהאנגלית הטכנית תהיה כלי חשוב בידיים שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות