מימון לרכב – איך זה ייתכן

נוהגים ברכב ישן? גם אם אתם נוסעים שנים על הרכב הישן והאהוב שלכם, אין רכב שאין לו בלאי. בשלב מסוים תצטרכו לקנות רכב חדש מאשר לבזבז כסף רב על טיפולים ותחזוקה של הרכב הישן שמשנה לשנה נהיה יותר ויותר רגיש לטלטלות הכביש וכמובן הרבה פחות בטיחותי מאשר הרכבים החדשים. אך מה עושים? איך קונים רכב חדש? המחירים כל כך גבוהים שזה נראה כמעט בלתי אפשרי לקנות רכב חדש, עד שסוכנויות הרכב החלו להציע מימון לרכב.

מימון לרכב – החלום לרכב חדש אפשרי מתמיד

אז החלטתם שאתם מעוניינים ברכב חדש, כן, רכב חדש. אל דאגה, גם אתם יכולים לקנות רכב חדש. לאפשרות הזו של קניית רכב חדש קוראים "מימון לרכב" והיא מוצעת על ידי סוכנויות הרכב השונות. במימון לרכב אתם יכולים לשלם את סכום הרכב בפריסה לתשלומים נוחים עם ריבית מוצמדת ובכך להפוך את התשלום על הרכב החדש לפעולה הרבה יותר נוחה.

מימון לרכב – איך זה עובד

בניו קאר ליס מעבר לכל אנו מעוניינים ללכת לקראת הלקוחות שלנו, ובהתאם לכך הקמנו מחלקת אשראי מעולה עם קשרים מעולים עם הבנקים שיודעת להשיג אישורים מהבנקים להלוואות בתנאים אטרקטיביים במיוחד. למעשה ההלוואה שתקבלו על רכישת הרכב היא בעזרת המוניטין שיש אצל הבנקים, כך שאצלנו הכל אפשרי. מימון לרכב אצלנו הוא ללא מקדמות, ואנחנו נותנים 100 אחוז מימון לרכב, כל מה שאתם צריכים זה לשלם את התשלומים החודשיים שנקבעו עבורכם ואתם מקבלים רכב חדש מהחברה.

מימון לרכב – מה עושים אחרי תקופת תשלום הרכב

גם לאחר 3 שנים, שסיימתם את התשלומים, במידה ותרצו למכור את הרכב ולקנות רכב חדש, אנחנו מציעים לכם אפשרות של קניית הרכב בחזרה על ידינו וכך לא תצטרכו לשבור את הראש איך למכור את הרכב. בנוסף תוכלו לבחור רכב מהשנתונים החדשים ובכך לייצר מעגל של קניית רכב חדש כל פעם

מימון לרכב – רק אצל ניו קאר ליס

בניו קאר ליס, הריביות שלנו נמוכות בהשוואה למתחרים, בנוסף אצלנו תמצאו הרבה גמישות בהתאם לצרכים שלכם. הרכבים שלנו הם רכבים חדשים ישירות מהיבואן. אנו מתחייבים לרכישת חוזרת של הרכב לאחר שלוש שנים ואין לנו קנסות יציאה, כלומר אם תרצו להפסיק את תוכנית המימון באמצע תוכלו למכור את הרכב באופן עצמאי ולסגור את העסקה. נשמח לעזור לכם לבחור את הרכב החדש שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות