ברלינגו החדשה, בוגרת ומנוסה יותר

רכב משפחה מנצח

לפני ה- SUV ה- MPV הייתה המלכה של פילוסופיית ה"עושה את הכל", וסיטרואן תמיד הייתה בחזית השוק כשמדובר ברכבי משפחה קומפקטיים, שימושיים ופרקטיים. אותה חוויה מתגלה לנו בסיטרואן ברלינגו החדשה, שבדור הזה סוף סוף מצליחה להתיר את עצמה מהמקורות שלה כואן, מה שאפיין במיוחד את מראה הדגמים הישנים, ביחד עם התפיסה של הברלינגו כרכב שהוא לא כל כך נוח.

שטח אחסון גדול

בעבר נקראה Berling Multispace, ה MPV הזו תמיד כיוונה לכיוון הצורך של משפחות ברכב יעיל עם טונות של מקום בפנים, מנוע שלא דורש הרבה תחזוקה רבה, ושלא אכפת להם אם פנים הרכב נראה מעט מגושם ומזכיר קצת חלל של ואן, כל זה במחיר שהוא ידידותי ונותן תמורה טובה מאוד למחיר ביחס לצורכי המשפחה. היום, עם זאת, אפילו הנהג הממוצע מחפש נוחות ושילוב גדג'טים בחווית הנהיגה שלו, וסיטרואן מצליחה לענות על צורכי הנהגים עם הברלינגו 2018 החדשה.

סוגי מנועים

בימינו, יעילות צריכת הדלק היא בעלת חשיבות מרכזית, והברלינגו באה לתת מענה עם אפשרות לבחור בין שלושה סוגי מנועים, מתוכם שני מנועי בנזין, וארבע מנועי דיזל עוצמתיים. מנוע הבנזין PureTech בא בגרסת 110 כ"ס או 130 כ"ס, ארוזים בנפח מנוע קומפקטי במיוחד של 1.2 ליטרים.

כל מנועי הדיזל ניחנים בטכנולוגייה הירוקה BlueHDi, מגיעים בטווח כ"ס של 75 עד 130. כולם חוץ משני מנועי הדיזל החלשים ביותר מגיעים עם אפשרות Start&Stop.

פנים הרכב

בפנים הרכב, הספסל האחורי מורכב משלושה מושבים עצמאיים, ואת כולם ניתן לקפל ולכופף עד לקו הגבול של מושב הנוסע הקדמי, שגם אותו ניתן לקפל על מנת להשיג שטח אחסון קצת יותר גדול זה נותן לברלינגו יכולות אחסון מרשימות ביותר כאשר בגרסת המדיום אפשר להגיע לאורך של 2.70 מטרים של אחסון, ובגרסה הגדולה יותר ניתן להגיע אפילו עד אורך של 3.05 מטרים של אחסון. המון מקום אחסון אידאלי למשפחות. גודל תא המטען הוא גם מרשים ביותר, כאשר בגרסת המדיום קיימים 775 ליטרים של אחסון, ובגרסה הגדולה יותר קיימים 1050 מטרים של אחסון, כאשר לכל שטח האחסון הזה מצורפים עוד 128 ליטרים של אחסון בתאים הפנימיים בתוך הרכב.

לסיכום

בהתאם למסורת, סיטרואן ברלינגו החדשה מוצעת במחיר ניתן להשגה המתחיל ב 20,400 יורו לגרסת המדיום.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות